Αρχείο άρθρων

Λυσίας ( Διαγώνισμα 2 )

2013-03-11 08:56
  Λυσίου: «Υπέρ Μαντιθέου» (Παράγραφοι 19 – 21) ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ 1. Να μεταφράσετε το χωρίο: «Ἐγώ δέ τό μέν πρῶτον … πόλεως;» (Ìï íÜ äåò 10) 2. Σε ποιο κριτήριο πρέπει να βασίζεται η αξιολόγηση ενός ανθρώπου σύμφωνα με το Μα - ντίθεο, ο οποίος, όπως ισχυρίζεται, είχε πέσει θύμα της...

Λυσίας ( Διαγώνισμα 1 )

2013-03-11 08:55
  Γνωστό κείμενο: Λυσίου «Υπέρ Μαντιθέου» Παράγραφοι 20 – 21 Ἤδη δέ τινων ἠσθόμην, ᾦ βουλή, καί διά ταῦτα ἀχθομένων μοι, ὅτι νεώτερος ὤν ἐπεχείρησα λέγειν ἐν τῷ δήμῳ. Ἐγώ δέ τό μέν πρῶτον ἠναγκάσθην ὑπέρ τῶν ἐμαυτοῦ πραγμάτων δημηγορῆσαι, ἔπειτα μέντοι καί ἐμαυτῷ δοκῶ φιλοτιμότερον...

Λυσίας ( Ερωτήσεις )

2013-03-11 06:30
§§ 1 – 3 1. Τα ρητορικά ήθη διακρίνονται: α) «Στο ήθος του λέγοντος», που είναι επιδίωξη του λέγοντος να εξυψώσει τον εαυτό του. β) «Στο ήθος του ακροατή», που είναι η επιδίωξη του λέγοντος να εξυψώσει τους ακροατές του. γ) «Στο ήθος του αντιπάλου», που είναι η επιδίωξη του λέγοντος να μειώσει...

Λυσίας ( Ανάλυση )

2013-03-11 06:26
  Α Ρ Χ Α Ι Α Β’ Λ Υ Κ Ε Ι Ο Υ – Γ Ν Ω Σ Τ Ο Ε Π Ι Λ Ε Γ Μ Ε Ν Α Θ Ε Μ Α Τ Α Λ Υ Σ Ι Ο Υ Υ Π Ε Ρ Μ Α Ν Τ Ι Θ Ε Ο Υ ΠΡΟΟΙΜΙΟ Πόσο σημαντική ήταν η δοκιμασία ως θεσμός του δημοκρατικού πολιτεύματος; Η δοκιμασία αποτελούσε βασικό θεσμό της αθηναϊκής πολιτείας των κλασικών χρόνων που...

Λυσίας ( Μετάφραση )

2013-03-11 06:24
  ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ Ενότητα Α (§§ 1-3) Προοίμιο (1) Αν δεν γνώριζα καλά, κύριοι βουλευτές, ότι οι κατήγοροι θέλουν να με βλάπτουν με κάθε τρόπο, θα τους χρωστούσα μεγάλη ευγνωμοσύνη γι' αυτήν εδώ την κατηγορία• γιατί έχω τη γνώμη ότι είναι αίτιοι πάρα πού μεγάλων ωφελειών για όσους έχουν...

Λυσίας ( Λεξιλογικά )

2013-03-11 06:18
  ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΙ 1 -3 • Ακούω > ακοή, άκουσμα, ακουστικός, υπήκοος, ωτακουστής, ακουστικός, ακουστός, ανήκουστος, βαρήκοος, κρυφακούω, παρακούω, ακουστά. Συν.: αισθάνομαι, άκροώμαι, πυνθάνομαι. • Αναγκάζω > εξαναγκασμός, αναγκαστικός, εξαναγκάζω, καταναγκάζω, αναγκαστικά. Συν : βιάζω,...

Λυσίας ( Εισαγωγή )

2013-03-11 06:17
  ΛΥΣΙΟΥ ΥΠΕΡ ΜΑΝΤΙΘΕΟΥ ΕΙΣΑΓΩΓΗ Η ΡΗΤΟΡΙΚΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ  Α\ Η ΦΥΣΙΚΗ ΡΗΤΟΡΕΙΑ Το τάλαντο - Φυσική ευγλωττία: μπορεί εύκολα να γοητεύσει και να πείσει. Οι Ομηρικοί αγορητές Όμηρος: η ευγλωττία σπάνιο θεϊκό χάρισμα. Ο ιδανικός ομηρικός ήρωας πρέπει να είναι μύθων τε ρητήρ...

Ξενοφώντας II - III ( Ερωτήσεις )

2013-03-11 01:35
  Α Ρ Χ Α Ι Α Α ’ Λ Υ Κ Ε Ι Ο Υ Ξ Ε Ν Ο Φ Ω Ν Τ Ο Σ Ε Λ Λ Η Ν Ι Κ Α ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2. § 1 – 4 1. «ὑποσπόνδους»: Τι σήμαινε ο όρος αυτός για τους αρχαίους και πόσο σημαντικός ήταν για την τύχη των ανδρών της αθηναϊκής φρουράς; Οι «σπονδές», τελετουργική διαδικασία κατά την οποία έχυναν κρασί ή...

Ξενοφώντας III ( 50 - 53 )

2013-03-11 01:32
  Στις παραγράφους 50 – 53 περιγράφονται: �� Η στάση της βουλής �� Η αντίδραση του Κριτία �� Οι ενέργειες του Κριτία �� Ο λόγος του Κριτία �� Ο λόγος του Θηραμένη Ο Θηραμένης προκαλούμενος από τον Κριτία αντικρούει τις κατηγορίες του. Απολογείται για τα πεπραγμένα στο δημόσιο βίο του...

Ξενοφώντας III ( 11 - 16 )

2013-03-11 01:30
  Πότε και πώς έγινε η εκλογή των τριάντα τυράννων στην Αθήνα; Στο κείμενο δηλώνεται αρχικά ο τρόπος και ο χρόνος της εκλογής των τριάκοντα τυράννων και ορίζεται ο σκοπός αυτής που αποτελεί και την εξαγγελία τους. Ύστερα από την ταπεινωτική για τους Αθηναίους ειρήνη έγινε η εκλογή των...
Προϊόντα: 21 - 30 από 42
<< 1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>